سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه پس از نیک آزمودن، برادری برگیرد، مصاحبتش می پاید و دوستی اش استوار می گردد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 87 تیر 13 , ساعت 3:50 عصر

پنل مربوط به مشاهده اطلاعات هر عضو در سیستم بازاریابی شبکه ای ایران بین
تجارت الکترونیک را در ایران بین تجربه کنید
ABSA051010001
پس از پرداخت حق عضویت با شناسه ای که سیستم ایران بین به شما میدهد ورمز عبور میتوانید وارد پنل خود در سیستم شده واطلاعات مربوط به خود را همانطوری که در زیر می بینید مشاهده نمائید

البته میتوانید با کلیک روی مشاهده شاخه ها همه زیر مجموعه های خود را ببینید و با کلیک روی فهرست اعضا فهرست آنها با تاریخ عضویت را ببینید

 

مشاهده شاخه ها

حق بازاریابی تادیروز 44300000 ریال
مانده حساب الکترونیکی شما 3780000 ریال 

درخواست برداشت از مانده حساب الکترونیکی

تعداد سریالهای الکترونیکی موجود  0
خرید سریال الکترونیکی
فروش سریال الکترونیکی
گزارش خرید و فروشهای سریال الکترونیکی
تغییر رمز عبور دوم
فهرست اعضای زیر مجموعه



حساب الکترونیکی در اصل مثل یه کیف پول میمونه که همیشه پورسانت بازاریابی شما و دریافتهای دیگتون تو اون قرار میگیره که هر 24 ساعت آپدیت میشه. شما هر وقت که دلتون خواست میتونید از این کیف پولتون برداشت کنید و با استفاده از امکاناتی که تو سایت تعبیه شده، اونو به صورت نقد (برای ساکنین تهران) و یا به حساب بانکی خودتون واریز کنید. در ضمن میتونید یک آریا کارت هم ثبت نام کنی تا یک عدد آریا کارت برای شما ارسال بشه که همیشه موجودی اون با موجودی حساب الکترونیکی شما برابره و شما میتونید با اون تو خیلی از فروشگاههای معتبر خرید کنید.

درخواست برداشت از حق بازاریابی

میزان درخواستی ریال
1. واریز به حساب آریا کارت ( حداقل میزان واریز در هر بار ده هزار تومان وبدون کارمزد )
2. واریز به حساب ( وجه مورد نظر فقط به حساب بانکی عضو واریز می شود و حداقل میزان واریز در هر بار بیست هزار تومان و میزان کارمزد 5000 ریال )
شماره حساب
نام بانک
به نام
کد شعبه
نام شعبه
نوع حساب
3. واریز به کارت خرید ایران بین ( بدون محدودیت و بدون کارمزد به علاوه 2 درصد جایزه ویژه اضافه )
4. دریافت پول نقد ، ویژه اعضای محترم ساکن تهران  ( حداقل میزان درخواست در هر روز بیست هزار تومان و حداکثر یک میلیون تومان و میزان کارمزد 5000 ریال )
.
مشاهده شاخه ها) میباشد که با رفتن به این قسمت میتوانید شکل شاخه های زیر مجموعه خودرا به صورت گرافیکی(شکل زیر) مشاهده نمایید. و میتوانید اطلاعات شخصی کامل افرادی را که مستقیما وارد سیستم کرده اید را در این قسمت با کلیک کردن بر روی علامت (!) مشاهده کنید

                                                      

------

درباره سایر فعالیتهای ایران بین:


الف: ایران بین در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب فروشی فارسی را دارا می باشد به گونه ای که مخاطبین می توانند براحتی از طریق طبقه بندی موضوعی کتب ارائه شده و یا جستجوی کلمات کلیدی، کتاب مورد نظرشان را بیابند و اطلاعات کاملی از کتاب به همراه عکس روی جلد کتاب و چکیده آن را مشاهده نمایند. قدر مسلم این موضوع تصمیم گیری را بسیار راحتتر می کند
ب: ایران بین کتب فارسی را به قیمت پشت جلد به مصرف کنندگان عرضه می کند. البته در صورتیکه مشتریان به عضویت ویژه سایت درآیند حتی می توانند کتابها را زیر قیمت پشت جلد و بدون پرداخت هزینه ارسال دریافت کنند. (البته به استثنای هموطنان خارج از کشور).
ج:
ایران بین بزرگترین بانک اطلاعات کتب فروشی خارجی را که در نوع خود بی نظیر است (30 میلیون عنوان) در اختیار دارد. کاربران متقاضی کتب خارجی می توانند تقریبا هر کتابی را که نیاز داشته باشند از این طریق تهیه نمایند.
د: ایران بین 6 هزار عنوان کتاب خارجی را با دلار حداکثر 220 تومان و تحویل دو روز کاری به متقاضیان عرضه می کند.
ه: ایران بین هزاران نسخه کتاب دیجیتال خارجی(e-books)  را برای فروش و تحویل سه روز کاری در اختیار علاقه مندان قرار داده است.
و: ایران بین با استفاده از کادری مجرب همه روزه بخش قابل توجهی از کتب منتشر شده در کشور را پس از چکیده نویسی روی سایت قرار می دهد.

ط: ایران بین با برقراری ارتباط با سرورهای امن و استاندارد در دنیا، امکان خرید مستقیم با مستر کارت و ویزا کارت را از سایت برای هموطنان خارج از کشور فراهم کرده است (شما با عضویت در این سایت میتوانید کلیه محصولات خارجی در کلیه سایتهای جهان را نیز از طریق این سایت سفارش دهید و انها را در منزل خود دریافت کنید (چه این سایتها محصولات خود را به ایران بفرستند و یا فقط مثلا برای امریکا باشد) و همچنین میتوانید از این سایت کارتهای اعتباری بین المللی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت را تهیه کنید.
ظ: تسهیلات جانبی سایت: فروش کارت اینترنت و تلفن، فروش انواع CD و DVD شامل فیلم، موسیقی، نرم افزارهای آموزشی و انواع نرم افزارهای کاربردی، فروش و پذیرش نشریات کشور و پیش فروش کتابهای در دست انتشار از مهمترین تسهیلات جانبی سایت به شمار می آید.

 ---------------

 در ضمن جواب تمامی سوالاتتون در مورد سایت رو میتونین از (اینجا)مشاهده کنین

ضمنا راهنمای بازاریابی خود سایت رو میتونین از ( اینجا )مطالعه نمایید

------------------------------------------

یادتون نره که عضویت رایگانه!! عضو بشید، اگه دوست داشتید بیایید کارو شروع کنید

پس همین الان وارد سایت ایران بین شده و ثبت نام نمایید، چرا که فردا موقعیت کمتری برای شما فراهم است و دوستان شما از طریق دیگری ممکن است با سایت ما آشنا شوند.

با بهترین آرزوها برای تک تک شما دوستان عزیز


ABSA051010001
 دوستانی که میخوان با بنده تماس تلفنی داشته باشن یا از مقدار پورسانتی که تا این لحضه من بدست آورده ام مطلع شوند میتونند از طریق ایمیل با من در ارتباط باشند
ABSA051010001

پس همین الان روی(اینجا ) کلیک کنید و ثبت نام نمایید، چرا که فردا موقعیت کمتری برای شما فراهم است و دوستان شما از طریق دیگری ممکن است با سایت ما آشنا شوند.
 در قسمت معرف شناسه من یعنی ABSA051010001

 را وارد کنید و در قسمت تعیین موقعیت شاخه سمت راست را انتخاب کنید

با بهترین آرزوها برای تک تک شما دوستان عزیز

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ