سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه نمی شود مپرس که آنچه شده است تو را بس است [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 87 تیر 13 , ساعت 4:4 عصر

در زمینه چگونگی روش بازاریابی و کسب درامد از این سایت :

روش کار:

روش کار به این صورت است که شما پس از عضویت در سایت یک کد ?? رقمی دریافت خواهید کرد که به وسیله این کد میتوانید فعالیت خودرا آغاز نموده به این طریق که میتوانید ? نفر از دوستان-آشنایان -همکاران و یا اطرافیانتان را که به کتاب و کتابخوانی علاقه مند هستند و همچنین وقت برای فعالیت در شغل دومی را نیز دارند به عضویت سایت درآورید.

 ABSA051010001

درواقع شما ? بازوی خالی در اختیار دارید .یکی در سمت چپتان و دیگری در سمت راستتان. پس از اینکه دونفر از دوستان شما به وسیله شما به عضویت سیستم در بیایند و به شرط آنکه یک نفر از آنهارا در سمت راست خود و نفر دیگر را در سمت چپ خود قرار دهید شرکت ایران بین مبلغ ????? ریال در این مرحله به عنوان حق مشارکت و فروش به شما پرداخت  مینماید .

 

اما این نکته را به خاطر داشته باشید که شما میتوانید همواره افراد بیشتری را به عضویت این سیستم در بیاورید(به وسیله معرفی مزایای سیستم و طرح درآمد زایی شرکت در بازاریابی و فروش عضویت به دیگران)و میتوانید این افراد جدید را در زیر مجموعه افراد سمت چپ و راست خود قرار دهید. آن افراد و دوستان شما نیز پس از ورود همان کد ?? رقمی مخصوص خود و همان ? بازوی سمت چپ و راست را خواهند داشت و میتوانند ? نفر از دوستان خودشان را وارد این مجموعه نمایند و سازمان زیر مجموعه شما به همین شکل رشد خواهد نمود.?-?-?-?-??-??-?? و .....

 

این نکته مهم است که شرکت در ازای هر یک نفر در سمت راست شما و یک نفر در سمت چپ شما مبلغ ????? ریال را پرداخت خواهد نمود و شکل رشد مجموعه شما و همچنین فعالیت همه افراد در مجموعه شما برای دریافت مبالغ اعلام شده اهمیتی ندارند. بلکه اگر در هر سمت شما یک نفر نیز به فعالیت بپردازد و در سمت دیگر شما نیز رشد به صورت بسیار کند باشد باز هم در ازای هر یک و یک مبلغ ????? ریال پرداخت خواهد شد.

نکته دیگر اینکه شما در ازای ورود تمام افراد به زیر مجموعه خود حق مشارکت خودرا دریافت خواهید کرد.یعنی این مهم نیست که شما افراد جدید را مستقیما وارد سیستم کرده باشید و یا دوستان زیر مجموعه شما آنان را به عضویت سیستم درآورده باشند.

------------------------------------ABSA051010001

 

برای حقوقی که در شغل فعلی خود دریافت میکنید چند ساعت در روز زحمت میکشید ؟

خب. تا این مرحله ممکن است تصور کرده باشید که رقم اعلام شده بسیار ناچیز است. ولی بیایید با دید بازتری به موضوع بنگریم.

فرض میکنیم در مثال زیر شما به عضویت سیستم درآمده اید و تلاش خودرا با آموزشهایی که توسط ما در اختیارتان گذاشته میشود آغاز مینمایید و پس از ? هفته ? نفر از دوستانتان را وارد این سیستم میکنید.و آموزشهای لازم به آن افراد نیز داده میشود و آن ? نفر هم در طول مدت یک هفته ? نفر از دوستانشان را وارد سیستم میکنند.( دقت کنید که در این مثال هیچ شخصی بیش از ? نفر را وارد مجموعه نمیکند در حالتی که در واقعیت افراد به طور متوسط توانایی وارد کردن ? تا ?? نفر از دوستانشان را دارند. یعنی این مثال در کند ترین حالت رشد این سیستم در نظر گرفته شده است.)ABSA051010001

و همینطور تمامی افراد وارد شده در مدت یک هفته ? نفر از دوستانشان را وارد سیستم نمایند.

اگر شکل زیر را با هم مرور کنیم متوجه خواهیم شد که اگر این سیستم به این شکل رشد نماید در پایان هفته دوازدهم(??) یعنی در  ماه سوم شما مبلغ چهار میلیون تومان(??????? تومان) از این سیستم درآمد کسب نموده اید. حال اگر کلیه درآمدی را که در مدت این ? ماه از سیستم دریافت کرده اید محاسبه شود به مبلغ ??????? تومان میرسیم.اگر نیمی از این افراد وارد شده (چهار هزارو نودو شش نفر) هم نتوانند در مدت یک هفته دو نفر را وارد سیستم نمایند یعنی مبلغ فوق به نصف کاهش میابد(چهار میلیون تومان در ? ماه یا به عبارتی یک میلیون و سیصد هزار تومان در ماه).

 ABSA051010001

 

محاسبه میزان حدودی درآمد پس از ?? هفته(? ماه) در بهترین شرایط

دوست من توجه داشته باشید که در هفته آینده حتی اگر ? هفته نیز به طول بیانجامد که افراد هفته ?? بتوانند فقط ? نفرشان را وارد سیستم نمایند مبلغ دریافتی شما در ماه بعدی چهار میلیون تومان خواهد بود و رشد تصاعدی سیستم در این مرحله کاملا آشکار خواهد شد. و همچنین حتی اگر زمان مورد نیاز برای وارد نمودن ? نفر اول را برای هر شخص به ? برابر یعنی ? هفته افزایش دهیم باز هم در دو هفته دوازدهم(ماه ششم) شما به مبلغ چهار میلیون تومان میرسید که این رقم در مرحله بعدی که هر شخص ? نقر دیگر را وارد مجموعه نماید به ? میلیون تومان خواهد رسید.

 

ABSA051010001

اما اگر سیستم رشد و پرداخت این شرکت به همین شکل ادامه یابد منطقی نخواهد بود . درست است ؟ بنابر این سیستم سقف درآمد ی را برای اعضا در نظر گرفته است. یعنی شما میتوانید در بدو ورود خود و پس از رشد خوب مجموعه تان تا ??? هزار تومان در هرسطح  درآمد داشته باشید. یعنی اگر در یک روز تعداد افرادی که در هر سمت شما اضافه میشوند بیش از ?? نفر در هر طرف باشد شما فقط بابت همان ?? نفر در ? طرفتان مبلغ ??? هزار تومان را در آن سطح دریافت خواهید نمود و بابت افراد مازاد مبلغی به شما تعلق نمیگیرد. ولی در حالت فعالیت آن افراد در روزهای آینده شما مبالغ بعدی  را دریافت خواهید کرد و آن افراد در واقع در مجموعه شما هستند و باعث رشد آن میشوند و شما از قبال فعالیت آنها درآمد کسب خواهید نمود.

توجه کنید:

قانون درآمدزای دیگری نیز در سیستم شرکت وجود دارد که به اعضا این امکان را میدهد که در ازای رسیدن به تعدادی زیر مجموعه خاص از کمیسیونهای جایزه ای که شرکت در نظر گرفته است استفاده نمایند.

بدین صورت که جدول آنرا در زیر مشاهده میکنید:

 تعادل سمت چپ و راست شما

 جایزه(غیر از کمیسیون دریافتی)

 ????  -  ????

 ???????? ریال

 ????  -  ????

 ???????? ریال

 ????  -  ????

 ???????? ریال

در واقع شما در صورت رسیدن به تعادل ????و???? بغیر از ? ملیون تومان کمیسیون دریافتی خود مبلغ ? ملیون و هفتادو دو هزار تومان دیگر نیز دریافت خواهید نمود و همینطور در ازای هر ???? نفر بالانس این مقدار تکرار گردیده و در بالانس ????و???? با دریافت ? ملیون تومان جایزه متوقف میگردد.

این جوایز در صورتی به فرد تعلق میگیرد که در لحظه رسیدن به بالانس ???? در حالت عضویت طلایی قرار داشته باشد.

اما یک نکته مثبت این مجموعه در این است تعداد ردیف های زیر مجموعه شما بی نهایت است و همچنین اگر افراد بالا دستی شما اگر بیش از 2 نفر را به سایت معرفی کنند از نفر سوم و زیر مجموعه های این نفر سوم به بعد زیر مجموعه های شما نیز به حساب می اید مثلا به همین ترتیب افرادی که زودتر زیر مجموعه من شده اند الان فقط دارای بیش از???زیر مجموعه از طرف من و یا زیر مجموعه های من در یک سمتشان هستند که هر روز نیز زیادتر میشود البته توجه کنید که اینگونه زیر مجموعه ها فقط در یکی از طرفهای سمت راست و یا چپ شما قرار میگیرند و شما برای دریافت پورسانت طرف مقابل ان را پر کنید که شما هر چه زودتر در این سایت ثبت نام کنید زیر مجموعه های زیادتری را خواهید داشت و درامد بیشتری را نصیب خود خواهید کرد.به این ترتیب که شما هر وقت در زیر مجموعه من قرار گیرید ، از ان پس افراد دیگری که توسط من به عضویت سایت درمی ایند ، علاوه بر انکه این افراد در زیر مجموعه من قرار می گیرند در مجموعه شما نیز قرار خواهند گرفت و شما میتوانید با پر کردن طرف مقابل پورسانت ان را نیز دریافت کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ